Wij denken aan nu en aan de toekomst
In 2011 startten we met een duidelijk beeld voor ogen van wat we wilden creëren. We omschreven ons concept voor een nieuw e-bike merk en deelden het met iedereen binnen ons bedrijf. Het lag op bureaus, hing aan de muren en we legden het zelfs in onze bedrijfskluis. Af en toe haalden we het tevoorschijn, om te toetsen of we er niet van afweken. Dat is in al die jaren niet gebeurd, ondanks dat de markt drastisch veranderde en we inmiddels actief zijn in zes Europese landen. Juist het vasthouden aan onze visie is waarschijnlijk het meest bepalend voor ons succes geweest.
In ons DNA zit de drang tot innoveren, naar het continu vormgeven van de toekomst. We zijn daardoor maar kort tevreden met wat al bestaat. „WAAROM NIET? is bij ons ook veel sterker dan JA MAAR“ . Juist die mentaliteit zorgde ervoor dat wij:
Wij nemen altijd onze verantwoordelijkheden. Bijvoorbeeld als het gaat om:
Ook onverantwoordelijk of onethisch handelen, gericht op korte termijn successen, wijzen wij stelselmatig af.
de juiste keuze